The Ultimate Guide To ماگ حرارتی

Wiki Article

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

قیمت ماگ باتوجه به اندازه و مدل های متغیر آن متفاوت می باشد اما فروشگاه اینترنتی تکدو سعی نموده ماگ ها را با بهترین قیمت به فروش برساند.

ماگ حرارتی نوع هیجان انگیزی از انواع ماگ ( از جنس لیوان سرامیکی ) است.این مدل از ماگ در ابتدا (به هنگامی که سرد است) به رنگ اصلی ماگ (معمولا تیره) خواهد بود.

بسیار غافلگیر کننده خواهد بود که پس از ریختن یک مایع داغ مانند چای یا لیوان تصویر چاپی نمایان خواهد شد. کاربرد روزمره محصول نیز باعث می شود تصویر خاطره انگیز همواره به مخاطب نمایش داده شده و یاد آور هدیه شما شود.

شما می توانید انواع لیوان های سرامیکی را از فروشگاه اینترنتی انگاره با طرح های متنوع تهیه کنید.

معمولا در انتهای همه لیوان های دو جداره یک سوراخ کوچک وجود دارد که محل ورود هوا بین دو جداره داخلی و بیرونی است.

این لایه بیرونی تماما به رنگ مشکی است و ویژگی خاص آن واکنش گرا بودن در برابر حرارت است.

اگرچه ثبت نام کرده باشید وارد حساب کاربری خود می شویدجهت ادامه خرید، اطلاعات خود را به درستی وارد می نمایید و اطلاعات خرید را با پرداخت آنلاین انجام خواهید داد.

علاوه بر خرید اینترنتیِ انواع ماگ های فانتزی و خاص در این صفحه، برای خرید حضوری نیز می توانید  به شعبه مرکزی فروشگاه آرتنیا واقع در شهر یزد مراجعه نمایید.

ماگی که دارای دسته باشد به راحتی می شود به دست گرفت. پس حین خرید باید به این نکته توجه کنیم زیرا راحت تر می شود ماگ را نگه داشت و یا آن را جابجا کرد.

قابل شستشو: بله، با دست یا ماشین ظرفشویی (با رعایت نکات لازم)

به دلیل اینکه ماگ های حرارتی در هنگام تغییرات دمایی تصاویر مختلفی را به نمایش می گذارند، از آنها به ??????? ????? عنوان ماگ های جادویی نیز نام برده می شود. جنس بدنه این ماگ ها از سرامیک است، اما جوهری که برای رنگ آمیزی آنها مورد استفاده قرار گرفته است، با جوهر سایر ماگ ها تفاوت اساسی دارد.

ماگ سرامیکی افراتوس طرح «من بدون تو هزاران شب یلدا دارم»

مجموعه چاپ و تبلیغات افراتوس این ماگ ها را در دو مدل ویژه دسته قلبی و داخل رنگی هم عرضه می کند که تصاویر آنرا در ذیل مشاهده می فرمایید.

Report this wiki page